Авіаквитки дешевше, ніж у авіакомпаній

Дорослі від 12
Молодь 12-24
Діти 2-12
Немовля до 2
тільки бізнес

Як створити модуль пошуку та бронювання авіаквитків?

 Робота агентств, які займаються реалізацією авіаквитків, сьогодні все частіше доповнюється наявністю продукту для онлайн-бронювання. Агентствам, які думають про розробку свого движка бронювання, варто звернути увагу на онлайн-продукти, пропоновані ГДС Amadeus - визнаного лідера в області технологічних і дистрибутивних рішень для індустрії туризму і авіаперевезень. Про рішення по створенню двигунів бронювання розповідають фахівці офісу Amadeus

Які продукти Amadeus призначені для створення агентських інтернет-систем бронювання?

Сьогодні ми пропонуємо два варіанти рішень, що дозволяють агентству реалізувати послугу онлайн-бронювання на своєму сайті: Amadeus AIE і Amadeus Sympony 2.

Перше рішення (Amadeus AIE) призначене для агентств, які починають свою діяльність в галузі електронної комерції та очікують невеликий обсяг замовлень онлайн. AIE відрізняють лаконічний дизайн і базові функціональні можливості. Всі розділи онлайн-бронювання працюють на спеціально виділеному сервері в головному процесинговому центрі системи Amadeus в Ердінге (Німеччина). На відміну від першого рішення, Amadeus Sympony 2 володіє більш гнучким дизайном і повністю вбудовується в сайт агентства. Він розроблений на основі програмного інтерфейсу Amadeus API з використанням технології WS.  Amadeus Sympony 2 забезпечує доступ в реальному режимі часу до ресурсів системи Amadeus через спеціалізований сервер.

Яка технологія адаптації цих продуктів до сайту агентства? Чи потрібна робота програмістів і наскільки трудомісткий процес впровадження?

 Налаштування системи онлайн-бронювання є творчим завданням. Будь-які зміни вже готової системи зажадають значно більших витрат часу, ніж "втрати" часу на якісне планування. Тому, перш ніж приступити до розробки онлайн-системи, замовнику пропонується заповнити спеціальну форму, де фіксуються його побажання по певним параметрам. Виходячи з отриманих даних, визначається підсумковий обсяг робіт. У разі настройки AIE весь процес займає не більше п'яти робочих днів. Для Amadeus Sympony 2 - від 15 до 30 днів з моменту затвердження технічного завдання та отримання шаблонів HTML-сторінок від замовника.

Який інтерфейс у движка бронювання, що встановлюється на сайт агентства? Чи можна змінювати його з урахуванням фірмового стилю агентства, русифікувати режими роботи системи, наприклад відображення результатів пошуку?

Онлайн-бронювання в Amadeus Sympony 2 працює в графічному інтерфейсі, наданому замовником у вигляді зверстаних HTML-сторінок. Таким чином, інтерфейс Sympony 2 повністю повторює фірмовий стиль агентства. Строгий дизайн AIE передбачає можливість зміни колірної схеми і шрифтів, розміщення логотипу, назви і контактів компанії. Інтерфейс і відображення результатів пошуку доступні локальною мовою.

Які сегменти туру, крім авіаквитків, можна бронювати з використанням встановленого пошуку?

Важливою перевагою обох рішень є доступність всіх ресурсів, представлених в ГДС Amadeus. У реальному режимі часу в системі проводиться пряме бронювання авіаквитків, готелів і автомобілів. Модулі AIR, HOTEL, CAR можуть використовуватися як єдине ціле, так і незалежно один від одного за бажанням замовника. Всі типи заброньованих сегментів інтегруються в єдиному бронюванні (PNR). Пошук варіантів ведеться за допомогою численних параметрів, що дозволяють максимально точно визначити вимоги клієнта. При реєстрації створюється профайл клієнта, який при наступних зверненнях позбавить мандрівника від повторного введення даних, а також врахує необхідні переваги при пошуку.

 Крім того, система може використовувати різноманітні джерела тарифів - опубліковані тарифи, тарифи спеціальних угод, NEGO-тарифи агентства або окрему базу даних. При виборі готелів відображаються фотографії та інтерактивні карти розташування.

Важлива перевага Amadeus Sympony 2 - облік агентських надбавок (service fees) або знижок при здійсненні бронювання користувачем.

Після завершення бронювання клієнт отримує підтвердження з номером бронювання по електронній пошті. Перегляд заброньованого маршруту пропонується на сайті www.checkmytrip.com. Створене бронювання автоматично направляється в спеціально виділену для інтернет-замовлень чергу офісу агентства на обробку фахівцям відділу бронювання, яким залишається лише зв'язатися з клієнтом, обговорити умови доставки та оплати і виписати квиток. Функціонал движків включає можливість оформлення електронних квитків.

Які фінансові умови придбання продукту зі створення агентської booking engine?

Вибір того чи іншого рішення передбачає певний попередній прогноз обсягу майбутніх інтернет-замовлень. У разі невеликого обсягу онлайн-продажів вигідніше почати з AIE, в базову вартість якого вже включена обробка 120 PNR, а кожен PNR понад установлений ліміт оплачується додатково.

При великих обсягах продажів і активній рекламі онлайн-бронювання турпослуг рекомендується скористатися рішенням Amadeus Sympony 2, вартість якого не залежить від числа замовлень і забезпечує повну підтримку системи.