Авіаквитки дешевше, ніж у авіакомпаній

Дорослі від 12
Молодь 12-24
Діти 2-12
Немовля до 2
тільки бізнес

Модуль пошуку авіаквитків

Особистий кабінет

 Для роботи з замовленнями в системі реалізований особистий кабінет - захищена область, в якій користувач отримує доступ до своїх бронювання і до вчинення з ними певних дій, таких як оплата, зміна або ануляція. Перелік видимих користувачам даних, а також права на здійснення тих чи інших дій із замовленням задаються в Немо адміністратором агентства. Крім безпосередньо роботи з замовленнями в особистому кабінеті користувач може переглянути і внести зміни в свій профіль.

Кабінети клієнта, субагента і кабінет внутрішнього користувача (адміністратора, менеджера агентства) відрізняються за зовнішнім виглядом і набору доступних опцій. Наприклад, ви можете дати приватній особі, який бронює на сайті, право тільки переглядати і оплачувати свої замовлення, субагенту дати розширені права - скажімо, анулювати замовлення.

Особистий кабінет менеджера агентства є «повнопривідним» ARM з управління бронями, забезпеченим пошуком і налаштованим фільтрами. Зручно реалізована робота з чергами для успішних, відкладених та проблемних замовлень, інтегрована система зворотного зв'язку. Докладні дані про замовлення можуть бути вивантажені в XML і використані в зовнішніх системах обліку.

Мікшер результатів

Завдання мікшера - після отримання результатів пошуку з різних джерел відфільтрувати зайве і запропонувати покупцеві кращий варіант. І ось у визначенні того, що означає «кращий» у кожного клієнта своя думка. Критеріями тут є не тільки ціна або комісія, а й агентські переваги постачальників і розподільних систем, кредитні умови, можливість оплати різними методами і т.д. Два різних клієнта з однаковим набором конекторів можуть мати протилежно різні настройки мікшера в силу їх ринкових стратегій.

Ми довго думали і зробили в Авіакаса модуль мікшування, здатний примирити різні підходи до вибору кращого варіанту і звести їх в матрицю формалізованих умов, яку система автоматично обчислює кожен раз, коли в результатах пошуку є однакові варіанти. Пошук і реалізація оптимального рішення зайняли всього навсього ... пару років.

Повідомлення про бронювання

Повідомлення - після самого веб-інтерфейсу це головний канал спілкування з користувачем і в Авіакаса і ми приділяємо йому особливу увагу. За час роботи на реальних проектах система поповнилася великою кількістю параметрів, що автоматичних електронних повідомлень і зараз це і інструмент підвищення лояльності у випадку з кінцевими користувачами, і інтелектуальний помічник у випадку зі внутрішніми користувачами.

Присутні два види повідомлень - по електронній пошті і смс. Вони можуть бути налаштовані як окремо, так можуть і доповнювати один одного. Сповіщення налаштовуються на різні події (тригери), такі як: реєстрація в системі, відновлення пароля, створення бронювання, проведення оплати, оформлення документів, наступ таймліміта, поява нової інформації по створеному замовлення, ануляція і т.д.

Ціноутворення і комісії

 Проектуючи алгоритми розрахунку комісій і зборів ми виходили з таких вступних: цінові і комісійні правила можуть залежати один від одного, вони повинні бути досить витонченими, щоб відповідати вимогам сучасного онлайн-бізнесу, але разом з тим користувач повинен зуміти легко їх задати і відредагувати. При необхідності правила потрібно вміти і доопрацювати, і потрібно, щоб розрахунок був максимально швидким і разом з тим - абсолютно точним. Загалом, завдання із серії «Великий андронний коллайдер з фанерного листа». Але у нас вийшло, і нам настільки сподобалося, що ми це запатентували.

Система Авіакаса вміє вести розрахунки в абсолютних величинах або у відсотках (і навіть в поєднанні абсолютних величин і відсотків), в залежності від маршруту, сезону продажу, сезону польотів, валідірующего або оперує перевізників, класу місця, типу тарифу, типу пасажира, коду тарифу, і багато чого іншого - повірте, це налаштовується дуже гнучко. І якщо завтра вам знадобиться доповнити правила і задати, наприклад, спеціальні націнки або знижки для пасажирів з татуюванням на лівому стегні - ми знайдемо спосіб зробити і так.

Опис базових параметрів моделі ціноутворення і розрахунку комісії можна знайти в нашій документації.

Автоматизація процесів

Модулі по автоматизації процесів існують для оптимізації трудозатрат по ручній обробці замовлень як в Авіакаса, так і в термінальних інтерфейсів систем резервування. Ось найбільш часто використовувані:

  •     автоматична ануляція авіа-бронювання в GDS для замовлень, які не викуплених до встановленого в системі таймліміта
  •     синхронізація замовлення в системі Авіакаса з даними в GDS / CRS
  •     заборона зменшення ціни для клієнта при заміні публічного тарифу на приватний
  •     автоматична вивантаження замовлень в бек-офісу агентства
  •     вивантаження даних зареєстрованих користувачів для подальшого використання в зовнішніх CRM
  •     інтерфейс для самостійної реєстрації юридичних осіб на сайті
  •     завантаження даних про курсах валют

Аналітика та статистика

 Компаніям, які ведуть бізнес в онлайн середовищі, необхідна аналітична інформація, що ілюструє попит, пропозиція, а також основні характеристики та стану системи. Для цього нами розроблені метрики найбільш важливі для управління продажами в онлайн компаніях. У продукті Авіакаса BI реалізовані метрики і монітори для Авіакаса, які відстежують наступну динаміку:

  1.     Монітор Look2Book і Book2Cancel: динаміка співвідношення пошуків до спроб бронювання і спроб бронювання до спроб ануляції в розрізі клієнти / продукти
  2.     Монітор TOP пошукових хітів: динаміка пошуків у напрямку в розрізі дат початку послуги
  3.     Монітор TOP спроб бронювання: динаміка спроб бронювання в розрізі вендори
  4.     Монітор оглядачів: IP, браузери
  5.     Монітор end-to-end швидкості відповіді: динаміка швидкості обробки запитів на пошук, бронювання, оформлення з урахуванням мережевої компоненти і віддачі сторінки
  6.     Монітор помилок пошуку (404): динаміка співвідношення результатів "нічого не знайдено" до загальної кількості пошукових запитів в розрізі клієнти / продукти
  7.     Монітор помилок: динаміка основних помилок в процесі бронювання.

Метапоіск аероквитків

 Як каталізатор продажів, метапоісковая системи - це дуже добре, тому що в загальному випадку вони дають багаторазове і швидке збільшення цільового трафіку на клієнтський ресурс. Багато наших клієнтів працюють з метапоісковікамі, часто - відразу з декількома. У Авіакаса є готові можливості для підключення метапоісковіков: або API метапоіска вже інтегрований у нас, або, навпаки - наш у них.

Як це працює з висоти пташиного польоту: ми розгортаємо пошуковий інстанси на хмарному сервері, метасерч бомбить вас запитами, у відповідь на які разом з результатами пошуку Авіакаса віддає діплінк, перейшовши за яким клієнт купує квиток або готель. Начебто, все щасливі, але є деякі важливі дрібниці, без яких досягнення максимального ефекту від метасерча стає трошки дуже дорогим.

  1.     в Авіакаса реалізований спеціальний metasearch landing page, покликаний захистити від зниження конверсії на переходах з результатів, які втратили з часом релевантність.
  2.     реферальная система обліку і веде збір статистики про те, хто перейшов, коли перейшов, що купив і т.д
  3.     cache-сервер і премаршрутізатори запитів в Авіакаса допомагають не розорятися на пошукових запитах в GDS.

А ще ми вміємо передавати в метапоіска складні маршрути та рейси авіакомпаній.

Інвенторі авіакомпаній

Багато компаній мають велику базу прямих контрактів з авіаперевізниками і готелями, квоти місць і спеціальні тарифи. Як приклад можна привести туроператорів з чартерними рейсами і аллотментамі або гарантіями в готелях. Очевидно, що для таких клієнтів досить цікаво мати в асортименті своїх B2B або B2C сайтів не тільки квитки з GDS або готелі від консолідаторів, але і виставляти на продаж власні ресурси, що в свою чергу означає наявність унікальної торговельної пропозиції для постетітеля такого сайту. Іншим типовим випадком є наявність конфіденційного тарифу на регулярний рейс, який існує тільки "на папірці" і не введений перевізником в GDS.

Із задоволенням представляємо продукт Авіакаса Inventory, за допомогою якого можна внести в базу даних інформацію про ресурсах (готелях, авіарейсах), прописати квоту місць, тарифні правила, правила оформлення і т.д. і виставити ресурс на продаж через веб-додаток Авіакаса.

Крім безпосередньо сховища інвенторну даних в Авіакаса Inventory реалізовані наочні монітори контролю завантаження для зручності управління продажем своїх квот у Авіакаса.