Авіаквитки дешевше, ніж у авіакомпаній

Дорослі від 12
Молодь 12-24
Діти 2-12
Немовля до 2
тільки бізнес

Як здійснюється повернення квитка на регулярний рейс?

 Для початку необхідно знати, що не кожен квиток на літак підлягає поверненню, тому будьте уважні ще при початковому оформленні квитка.

- для неповоротних квитків: в залежності від правил перевізника, який здійснює ваш переліт, можливе повернення грошових коштів за невикористані такси (аеропортові збори), або повна відсутність повернення грошових коштів.
- для зворотних квитків: можливе повернення всієї суми, за вирахуванням штрафних санкцій, згідно з правилами авіакомпаній.

Увага! Є ряд авіакомпаній, в правилах яких прописані неповоротні такси при поверненні квитка. Детальніше про порядок подання заяви на повернення читайте далі.

Як скасувати замовлення і повернути авіаквиток

Скасування замовлення на бронювання

Бронювання електронного авіаквитка, зроблене через сайт Авіакасси, в разі не оплати, буде скасовано автоматично після закінчення терміну, зазначеного при оформленні замовлення на авіаквиток. Ви також можете уточнити порядок скасування замовлення по телефону: +38 044 393 22 33

Повернення квитка

Увага!
Якщо квиток підлягає поверненню, то за проведення процедури повернення будуть зроблені утримання:

  •     Плата за оформлення процедури повернення - 600 грн за кожен квиток
  •     Штраф авіаперевізника за відмову від перельоту (сума збору встановлює авіаперевізник)
  •     Безповоротні збори (встановлює авіаперевізник)

 Сума до повернення буде розраховуватися: «вартість квитка» мінус «Плата за оформлення процедури повернення» мінус «штраф авіаперевізника за відмову від перельоту» мінус «неповоротні збори»

Для повернення квитка необхідно відправити повний пакет документів, передбачений цим пунктом, одним листом. Надаючи документи, Ви даєте згоду на проведення процедури повернення квитка. Після отримання документів, повернення буде проведено, квиток до перельоту буде недійсний.

Для повернення купленого авіаквитка потрібно:

Направити комплект документів на адресу електронної пошти

Перелік документів, необхідних для оформлення повернення:

  1. Заява про відмову від перельоту і повернення грошових коштів, завірена підписом пасажира.
  2. Копія сторінки з посвідчення особи, що містить дані, зазначені пасажиром при купівлі квитка;
  3. Копія чека, якщо квиток був оплачений в салонах зв'язку, а також, копія сторінки паспорта з місцем реєстрації.

Будьте обережні при наданні всіх перерахованих документів. Приймається до розгляду тільки повний набір документів.

 
Як і куди потрібно подавати документи на повернення

  1. Документи, перераховані в попередньому абзаці, приймаються від пасажира або платника, або від довірених осіб, що діють на підставі довіреності, посвідченої нотаріусом.
  2. Ви можете надіслати відскановані копії документів в офіс нашої компанії на адресу email.
  3. Заявка обробляється в порядку черги в залежності від близькості дати вильоту.
  4.  Після схвалення повернення квитків авіакомпанією, протягом 30 днів буде зроблений повернення грошових коштів.

Як обміняти авіаквиток

Для обміну авіаквитка слід відправити заявку із зазначенням номера замовлення на email. У заявці обов'язково вкажіть номер вашого замовлення, нові дати перельоту і прізвища пасажирів, квитки яких ви хочете поміняти, а також додайте копії паспортів всіх пасажирів, для яких буде проводиться обмін.

При цьому обмін квитка на літак можливий тільки при виконанні наступних умов:

  •     тільки на квиток тієї ж авіакомпанії
  •     тільки в тому випадку, якщо ця операція дозволена умовами застосування тарифу.

Розрахунок обміну авіаквитка

При обміні авіаквитка стягується:

- плата за оформлення процедури обміну в розмірі 600 грн. за одного пасажира
- збори авіакомпанії відповідно до умов застосування тарифу.
Що потрібно знати, якщо Ви вирішите повернути квиток:

Поверненню підлягає квиток, якщо він є поворотним за умовами авіакомпанії. Квитки авіакомпаній можуть бути безповоротними.

Слід враховувати те, що для квитків "туди-назад" і по непрямому маршруту діє таке правило: неявка пасажира на перший рейс автоматично тягне анулювання права перельоту на всіх інших ділянках маршруту польоту, при цьому ваш квиток стає недійсним.

У переважній кількості випадків зміна бронювання і повернення квитків здійснюється строго до початку перевезення по ділянках польоту, які ви хотіли б змінити або повернути. Рекомендуємо заздалегідь визначатися зі своїми планами і своєчасно ставити до відома співробітників авіакомпаній, щоб уникнути фінансових втрат.

Контактний центр працює цілодобово.

 
Яку суму ви зможете отримати при поверненні квитка

Розмір суми повернення залежить від близькості дати вильоту, класу перевезення, способу оплати, умов застосування таріфа.Подробнее з правилами обміну і повернення авіаквитка ви можете ознайомитися під час бронювання. У разі виникнення питань щодо застосування правил повернення і обміну необхідно звернутися в службу підтримки сайту.

При поверненні квитка передбачена додаткова плата за операцію повернення в розмірі 600 грн. за один квиток, незалежно від напрямку.

 
Як отримати гроші за квиток

  • Щоб здійснити оплату авіаквитка за допомогою банківської карти гроші повертаються на ту ж карту, з якої був здійснений платіж при покупці квитка.
  • Щоб здійснити оплату в салонах «Евросеть» і «Зв'язковий" гроші повертаються за заявою клієнта тільки на розрахунковий рахунок в банку.

Якщо відмова від перельоту - вимушена

 У разі, якщо відмова від перельоту є вимушеним, пасажиру повертається повна вартість квитка, крім випадку, коли переліт вже відбувся частково. Випадки, коли відмова визнається вимушеним:

  • скасування або затримка рейсу, зазначеного в авіаквитку (для підтвердження потрібна довідка від авіакомпанії);
  • зміна перевізником маршруту перевезення (для підтвердження потрібна довідка від авіакомпанії);
  • виконання рейсу не за розкладом (для підтвердження потрібна довідка від авіакомпанії);
  • не відбулася відправка пасажира через неможливість надати йому місце на рейс і дату, зазначені в авіаквитку (для підтвердження потрібна довідка від авіакомпанії);
  • не відбулася перевезення пасажира на повітряному судні, викликана затримкою пасажира в аеропорту через тривалості проведення його огляду, якщо при огляді багажу або особистого огляду пасажира не було виявлено заборонених до перевезення речовин та предметів (для підтвердження потрібна довідка від авіакомпанії);
  • незабезпечення перевізником стикування рейсів в разі виконання єдиної перевезення (для підтвердження потрібна довідка від авіакомпанії);
  • смерть пасажира або члена його сім'ї, спільно наступного з ним на повітряному судні, що підтверджено медичними документами (для підтвердження потрібна медична довідка);
  • ненадання пасажиру обслуговування за класом, вказаною в авіаквитку (для підтвердження потрібна довідка від авіакомпанії);
  • неправильне оформлення авіаквитка перевізником або уповноваженою агентом (для підтвердження потрібна довідка від авіакомпанії).

Важливо! У разі вимушеної відмови від польоту пасажир повинен надати відповідне документальне підтвердження непередбачених обставин.

У будь-яких інших випадках відмова від польоту є добровільним. 

Звертаємо увагу, що час обробки вашої заявки на повернення або обмін квитка може становити до 24 годин.