Дорослі від 12 р
Молодь 12-24 р
Діти 2-12 р
Маля до 2 р
тільки бізнес

Як подорожувати дешевше

Способи економії при купівлі авіаквитка

Так як авіатранспорт досі залишається найшвидшим способом пересування на великих відстанях, тим більше, якщо ми говоримо про трансконтинентальних пасажирських перевезеннях, він також залишається одним з найдорожчих видів транспорту в наш час.

Тому, цілком логічно, що кожен подорожуючий націлений заощадити на квитках, і особливо це актуально з авіаперельотом.

Тому, ми пропонуємо Вашій увазі деякі способи економії, подорожуючи авіатранспортом.

Але, в першу чергу, хочемо побачити нюанси формування тарифів авіакомпаній, а також фактори, що впливають на ціну авіаквитка.

Як формується вартість квитка:

Тариф авіакомпанії.

Головною частиною, але не основний за вартістю, як це не дивно, є тариф авіакомпанії або вартість послуг авіаперевізника за користування місцем в літаку (в тому числі багажу).

Існують кілька типів тарифів авіакомпаній, але виділяють 2 основних: це опубліковані і конфіденційні (спеціальні). Опубліковані (або регулярні) - це «звичайні» тарифи, а конфіденційні надаються агентствам на особливих умовах або є акційними.

Додаткові збори і такси

Крім тарифу, вартість авіаквитка також включає в себе різні такси збори. Серед них виділяють паливний, аеропортовий і сервісний збори.

Паливний збір - динамічний збір, який додатково стягується авіакомпанією і компенсує можливі витрати перевізника, що виникають у зв'язку з подорожчанням палива. Так як багато перельоти бронюються «на глибину» календаря (за кілька днів, тижнів і навіть місяців вперед), а вартість палива має постійну тенденцію до подорожчання, авіакомпанії стягують додаткову плату.

Аеропортові збори - збір аеропорту, також може стягуватися владою міста або країни. Плата за користування аеропортом і його інфраструктурою необхідної для посадки і відправлення повітряних суден. Також кошти спрямовуються на утримання існуючих та будівництво нових терміналів та злітно-посадкових смуг, забезпечення безпеки при зльоті та посадці і т.д.

Сервісний збір - комісія агентства / компанії за обслуговування пасажира при покупці квитка.

Клас перельоту в літаку

Практично на всіх регулярних рейсах, а також на деяких чартерних рейсах у всіх авіакомпаній існують такі класи обслуговування літаків: економ, бізнес і перший класи. Відповідно, кожен з них має свій рівень вартості і вибираючи між ними ви можете економити.

Правила тарифів авіакомпаній.

Звичайний тариф пропонує гнучкі умови оплати, бронювання і оформлення квитка. Квиток за таким тарифом дійсний протягом року.

Спеціальний тариф передбачає ряд обмежень, але не впливає на якість сервісу в польоті. Він обмежує термін дії квитка, можливість внесення змін (дати вильоту, маршруту, імені і т.д.), а також повернення. З цих причин вартість подібних квитків значно дешевше.

Сезонність польотів / напрямків

Важливу роль в ціноутворенні квитка грає сезонність / пору року польоту. Розділяють поняття високого і низького сезонів - це підвищення або зниження попиту на конкретні напрямки. Чим вище сезон / популярнішим напрямок, тим дорожче обійдеться авіаквиток.

День тижня / вихідні дні

Більшість дешевих тарифів обмежені правилом «вихідного дня» або ніч з суботи на неділю повинна бути в країні призначення. Також зустрічаються квитки, правилами яких встановлено мінімальну 3-х денне перебування. Це обумовлюється тим, що пасажирові необхідно буде нести витрати на харчування та проживання, що, природно, поповнює бюджет країни призначення. Якщо дозволяють умови поїздки, намагайтеся підбирати рейси з урахуванням правила «вихідного дня».

Популярні напрямки

Якщо по даному напрямку існує багато пропозицій перельоту, це означає, що напрямок вкрай популярне і, в такому разі, авіакомпанії знижують ціну на переліт, і навпаки.

Курс валют

Так як всі ціни в системах бронювання прив'язані до валюти (USD, EUR), на момент покупки курс може бути іншим, ніж під час пошуку квитка, що також впливає на остаточну вартість перельоту.

Як економити купуючи авіаквиток?

Основним правилом при покупці квитків за низькою вартістю - це їх завчасне придбання. Для того, щоб стимулювати попередній продаж, у авіакомпаній існує система, згідно з якою, в першу чергу, продаються найдешевші місця. Тому, не варто затягувати з покупкою дешевих або акційних квитків. Чим раніше ви купите квиток, тим дешевше він вам обійдеться, тим більше шансів встигнути купити переліт за такою вартістю.

Також в авіації існує негласне правило - квитки з пересадками виходять дешевше ніж прямі рейси. Вважається, що на такі перельоти авіакомпанії витрачають менше ресурсів.

Купуйте авіаквитки «туди і назад» у одній авіакомпанії. Авіакомпанії завжди надають знижки на квитки такої категорії. Вартість авіаквитка в дві сторони завжди нижче, ніж вартість двох квитків в одну сторону. Хоча, зараз все частіше трапляються винятки з цих правил, і покупка перельоту туди і назад окремими квитками виходить дешевше.

І не забувайте про знижки для немовлят, дітей, молоді та пенсіонерів. Якщо Ви студент, власник картки ISIC або просто молодші 25 років, обов'язково повідомте про це менеджеру. У багатьох авіакомпаній існують знижки для вищевказаних категорій пасажирів.

Способи економії для юридичних осіб

Так як авіатранспорт досі залишається найшвидшим способом пересування на великих відстанях, тим більше, якщо ми говоримо про трансконтинентальних пасажирських перевезеннях, він також залишається одним з найдорожчих видів транспорту в наш час.

Тому, цілком логічно, що кожен подорожуючий націлений заощадити на квитках, і особливо це актуально з авіаперельотом.

Тому, ми пропонуємо Вашій увазі деякі способи економії, подорожуючи авіатранспортом.

Але, в першу чергу, хочемо побачити нюанси формування тарифів авіакомпаній, а також фактори, що впливають на ціну авіаквитка.

Як формується вартість квитка:

Тариф авіакомпанії.

Головною частиною, але не основний за вартістю, як це не дивно, є тариф авіакомпанії або вартість послуг авіаперевізника за користування місцем в літаку (в тому числі багажу).

Існують кілька типів тарифів авіакомпаній, але виділяють 2 основних: це опубліковані і конфіденційні (спеціальні). Опубліковані (або регулярні) - це «звичайні» тарифи, а конфіденційні надаються агентствам на особливих умовах або є акційними.